
Neurodivergent/Funkis Cultural Workers Forum er et månedlig forumsom gir rom for å diskutere hva enn du måtte tenke på som en nevrodivers/funkis-person som jobber i kunst- og kulturfeltet. Forumet er åpent og sosialt. Møtene holdes på UKS sitt kjøkken utenom åpningstid, så vi har huset for oss selv.
Vi starter møtene med å introdusere oss selv og hver person deler det de er komfortable med – det kan bare være navnet ditt, årsaken for at du deltar, hvordan du har det, hva du arbeider med eller noe helt annet. Vi har ikke et fastsatt tema for møtene, men en rød tråd kan dukke opp under introduksjonene, som vi deretter kan utforske i felleskap. Vi avslutter møtene med forslag til temaer for neste møte og har gjerne sosialt samvær i nabobaren, hvis det er din greie.